Διαχείριση Βάρους στην Κορέα

Η αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων διατροφής με χαμηλές θερμίδες, που μερικώς περιλαμβάνει υποκατάστατα γεύματος  για το βάρος και το τοπικό λίπος σε παχύσαρκα άτομα με μεταβολικό σύνδρομο: μια διπλή, τυχαία ελεγχόμενη δοκιμή σε δύο πλάνα διατροφής - μία με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και μία με ισορροπημένη διατροφή.

Kiheon Lee MD, MS; Jungun Lee, MD, MS; Woo Kyung Bae, MD; Jae Kyung Choi MD, MS; Hwa Jung Kim, MD, MS; Belong Cho, MD*; Εθνικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στη Σεούλ.

Τι αφορά η μελέτη; 

Αυτή η μελέτη πραγματοποιήθηκε στην Κορέα, παρακολουθώντας 75 παχύσαρκα άτομα για τρεις μήνες για να δουν τα αποτελέσματα μια διατροφής χρησιμοποιώντας δύο υποκατάστατα γεύματος την ημέρα είτε με δεδομένη ποσότητα πρωτεΐνης (Φόρμουλα 1 με γάλα) είτε με υψηλή ποσότητα πρωτεΐνης (Φόρμουλα 1 με γάλα και Σκόνη Πρωτεΐνης). Οι συμμετέχοντες της μελέτης είχαν συγκεκριμένα συμπτώματα τα οποία εμφανίζονται σε παχύσαρκα άτομα, όπως υψηλή πίεση, μεγάλη περιφέρεια, πάνω από το κανονικό επίπεδο ζαχάρου ή μη κανονικές τιμές λίπους στο αίμα.

Τι προσπαθούσε να αποδείξει αυτή η μελέτη;

Πέρα από το να δούνε τα αποτελέσματα από δύο διαφορετικά είδη διατροφής για την μείωση του λίπους, οι ερευνητές επίσης θέλανε να δούνε αν τα άτομα που καταναλώνουν περισσότερη πρωτεΐνη στην διατροφή τους θα χάσουν περισσότερο σωματικό λίπος και/ή λίπος γύρω από την κοιλιά σε σύγκριση με εκείνους που καταναλώνουν μια δεδομένη ποσότητα πρωτεΐνης. Επιπλέον θέλανε να μελετήσουν τις επιδράσεις των ειδών διατροφής στα άλλα συμπτώματα που σχετίζονται με το βάρος.

Οι συμμετέχοντες επιλέχθηκαν τυχαία είτε για την διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα πρωτεΐνης, είτε για την διατροφή με την κανονική περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη. Οι γυναίκες ακολούθησαν μια διατροφή με 1,200 θερμίδες και οι άντρες μια διατροφή με 1,500 θερμίδες για χάσιμο βάρους. Οι διατροφές περιλάμβαναν δύο υποκατάστατα γεύματος την ημέρα και οι συμμετέχοντες την ακολούθησαν για 12 εβδομάδες.†

Τι συνέβη;

Στο τέλος των 12 εβδομάδων, και οι δύο ομάδες έχασαν βάρος και μάλιστα στην περιοχή της κοιλιάς. Αλλά, τα μέλη που ακολούθησαν την διατροφή πιο αυστηρά, τα άτομα της ομάδας που ακολουθούσαν διατροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, έχασαν περισσότερο σωματικό λίπος (και λιγότερη σωματική μάζα) από τα άτομα που κατανάλωσαν την συνήθης ποσότητα σε πρωτεΐνη. †

Τα αποτελέσματα δημοσιεύτηκαν;

Ναι. Η μελέτη δημοσιεύτηκε στο Διεθνές Περιοδικό Κλινικών Πρακτικών, τον Φεβρουάριο του 2009.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Μια κλινική μελέτη είναι μια μελέτη που διεξάγεται από μια ομάδα ερευνητών πάνω σε ανθρώπους ώστε να απαντήσουν σε συγκεκριμένη ερώτηση ή υπόθεση.

* Belong Cho, M.D., ήταν μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής Διατροφής της Herbalife.

† Ένα εκτεταμένο ερωτηματολόγιο παρήγαγε απαντήσεις από περισσότερους από 200 Ανεξάρτητους Συνεργάτες της Herbalife στις Ηνωμένες Πολιτείες, πληροφορίες βάρους και τα αποτελέσματά τους. Οι Ανεξάρτητοι Συνεργάτες ανέφεραν ότι έχασαν βάρος από 4 μέχρι 167 κιλά και μείωσαν τον δείκτη της σωματικής μάζα τους (ΒΜΙ) από 1.5 έως 24.1 πόντους, ότι η συνεχιζόμενη κατανάλωση των προιόντων της Herbalife® σχετίζεται με βάρους αντίστοιχη βελτίωση του ΒΜΙ.

 
pg - node/54